Twee stralende mensen, een stoere auto en zonnige dag: dat was vandaag. De dag waarop Arie en Esther 'echtgenoten' zijn geworden.





De reportage maakten we in en bij een korenveld en bij Villa Augustus.

De gasten hebben zich verzameld bij de Witte Haan, waar we de dag met elkaar beginnen en wat groepsfoto's maken.
En dan lopend achter de trouwauto aan naar het stadhuis! 

Een volmondig ja!
Vliegend en vrij in de handen van je kersverse echtgenoot!
Bij de kerk neem ik afscheid van het bruidspaar en maak de bedankfoto.
Arie en Esther, het was heerlijk om getuige te zijn van jullie geluk, jullie stralende gezichten en vele geniet-momenten. Dankjewel!
Laat je een berichtje achter voor het bruidspaar? Leuk!
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…