Heerlijk om mooie foto's van je gezin te hebben! Uptodate foto's van samen, je kids, je kleinkids, de hele familie. Ik weet dat niet iedereen er altijd zin in heeft, maar achteraf krijg ik zulke mooie berichtjes:
'Bij deze nog bedankt voor de bijzondere middag afgelopen zaterdag bij het Wekeromse zand. We hebben er allemaal van genoten!
De manier waarop jij ons activeerde en motiveerde om tot een mooi resultaat te komen met elkaar zijn een compliment waard!'
Voor het najaar is er nog echt maar een enkele plek; dat komt omdat ik ook wat ander soort fotografie wil gaan doen. Dus mocht je nog een toffe herfstshoot willen, wacht niet te lang met het plannen van een datum!
En voor nu: geniet van deze fijne, liefdevolle foto's.
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…