Tijd voor iets nieuws. En wat dat 'nieuws' is, dat mogen jullie zeggen. Ik zit te denken aan een soort nieuwe vaste (maandelijkse) rubriek. Maar hoe en wat? Ik heb een paar ideeen, lees ze eerst eens rustig door. Je helpt mij echt door een reactie achter te laten!
Mijn ideeën:




Welke rubriek zou jij graag willen zien in de komende tijd op Jonneke.nl? Reageer hieronder! (En misschien heb je nog wel een ander idee, ik hou me aanbevolen!)
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…