't Was zo'n prachtige voorjaarsavond. Zo'n avond waar we weer op zitten te wachten zeg maar. Met zon, beetje warmer dan nu ;-), en prachtige luchten.
We oefenden alvast een beetje, voor de grote dag in juni. Pre-wedding-shoot heet dat met een mooi woord.
Geniet je mee van de liefde in de polder? ;-)





Zo net voor zonsondergang... mooi man.
Ehm ja, inclusief vliegjes en mugjes, haha!
De bermen staan momenteel bomvol fluitekruid, het koolzaad en de boterbloemen fleuren de boel nog mooier op..
Kortom: mocht je op de foto willen, dan is DIT een hele mooie tijd. Neem snel contact op!
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…