Deze twee. Wat een mooi stel en wat was het een leuke ontmoeting & fotoshoot!
Ze kwamen helemaal vanuit Zuid-Holland naar de polder voor een fotoshoot.
We gebruikten een stukje oud huis van buren voor de eerste paar foto's. 
En zo mijmerden ze zelf over een eigen huis, liefst zelf bouwen.
De wereld ontdekken. Samen oud worden.
Jij en ik. Dat is samen. En genoeg.
En... dat was bijna plons! hahahaha.


Aan het eind van de shoot kwam de vraag: 'wil je volgend jaar onze bruiloft vastleggen?'
Een dikke JA natuurlijk!
Wil je ook zo'n leuke shoot? Er zijn nog maar een paar plaatsen vrij in oktober en november. Lekker met je laarzen, warme chocomelk en blaadjes gooien... Kom maar op! Wacht dus niet te lang met boeken.
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…