In februari kreeg ik al een app-je. Of ik in de zomer niet eens mooie foto's wilde maken. Eind augustus kwam mijn nichtje Britt met haar vriendin Hannelore dan eindelijk logeren. We hebben van alles samen gedaan (winkelen, opruimen, eten maken) en op twee momenten ook foto's gemaakt. Het eerste moment was 's avonds, in het bos. Waar we de laatste zonnestralen hebben gevangen. Lol hebben gemaakt. En deze meiden zijn best 'stuntkipjes', kijk maar!



'Ik vind vriendschap heel belangrijk omdat je vrienden er altijd voor je zijn, zelfs als je chagrijnig bent. Ook dan weet Hannelore me op te vrolijken.' Britt


De volgende dag zijn we weer op pad geweest, dit keer in het Transferium in Barneveld. Stoer maar ook echt romantisch!




Jonge meiden. Soms al genoeg in hun levensrugzak. Ik ben trots op ze!
P.S. Vind je deze reportage mooi? Deel en/of like deze op je facebookpagina.
P.P.S. Wil je op de hoogte gehouden worden van nog meer mooie shoots, acties en leuke ideeen? Like de facebookpagina (en zet gelijk even aan dat je meldingen wilt ontvangen) want er komen nog leuke acties dit jubileumjaar.
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…