Oma was jarig en voor haar verjaardag wilden ze graag een uptodate familie-foto geven.
Gewoon in de achtertuin. Deze foto dus.
Maar natuurlijk kom ik niet voor 1 zo'n foto. In de trant van 'nu we er toch zijn...'
Dan maken we gelijk van een heleboel combi's foto's, en mogen mensen natuurlijk ook met 'special requests' komen. En die kwamen er ;-)
En die stoere auto van opa en oma... die moet er natuurlijk ook op!
Behalve dit grietje. Ik ben twee en ik zeg nee.



Dus... wil je ook foto's van je gezin? Dat kan.
Een paar statiefoto's is prima (niet teveel hoor!) en dan doen we gewoon. Lekker speels. En een beetje gek.
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…