Naar Ethiopie verhuizen, dat doen niet veel mensen. Maar dit kwartet zit inmiddels in het mooie afrikaanse land en nu mogen we wat foto's plaatsen van de shoot die we (toen ze nog net hier waren) in Nederland deden. Op een zonnige woensdagmiddag maakten we foto's bij Brink42 in Nijkerk. Het is nog redelijk nieuw, ik was er nog nooit geweest. Erg leuk daar! Ook om te lunchen of zomaar even wat te drinken.
Kijk deze twee toppers dan!
Toevallig stond er ook een zeecontainer op het erf: laat dat nou eens heerlijk matchen qua kleur en iets weergeven van 'het reizen.'
Opa's en oma's zijn al heel erg blij gemaakt met een klein album van deze foto's. En er komt vast nog een mooie foto in hun nieuwe huis in Ethiopie te hangen! Heb het goed daar, wees een zegen.
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…