'Wil je het allerleukste stel van Nederland fotograferen?' mailde Job mij.
Een paar weken later kwamen ze naar de mooiste plek van Nederland ;-) [de Arkemheensepolder]
en Gertrude had als verrassing een toffe auto geregeld voor deze dag.
Met een portie verliefdheid, prachtig weer dan gaat fotograferen vanzelf he..
Herinneringen ophalen, dromen en wensen uitspreken, waardering laten blijken.
En dan krijg je dit ;-)

Terwijl we op de dijk liepen, speelden en lachten... kwam dit stel voorbij: 'En over vijftig jaar ziet het er zo uit! Geniet lieve mensen,' en verder gingen ze weer.
Geweldig toch?
En op een echte warme dag is er niks lekkerder dan afkoelen in het water!
Job en Gertrude,
Deze (verkerings)tijd is zo mooi, zo leerzaam, zo goed.
Een tijd om in alle opzichten te groeien, geniet bewust!
Dankjewel voor het vertrouwen in mij en mijn fotografie-kunsten.
Wil je ook zulke toffe, veelzijdige en vooral échte en unieke foto's van jezelf, van jullie samen of van je gezin?
Mail me (info@jonneke.nl) en boek nu voor september/oktober!
Ik ben misbruikt. Drie woorden waar zoveel leed achter schuilgaat. Jan groeide op in een gezin met zeven kinderen op een (keuter)boerderij; hij was vaak…
Heidi heeft mooie nieuwe plannen, met een naamswijziging, nieuw logo en een nieuwe website was het tijd voor natuurlijke foto's met een frisse look! Het…