Dit is Harry. Harry is gek van zaagmachines, veegmachines... en landrovers. Als ik bij Schaffelaar in Barneveld moet zijn om een reportage te maken, rijdt Harry weleens een stukje mee in m'n rode vierwieler.
Harry werkt namelijk bij de Schaffelaar: als je vindt dat het er daar netjes uit ziet en geen zooi op de grond ligt: dan heb je dat o.a. aan hem te danken ;-)
Harry is een vrolijke kerel en sinds een paar maanden krijg ik elke maandag een mail van hem.
Hij schrijft over zijn werk, zijn hobby's, twijfels, mooie ervaringen, zingen in het koor en nog veel meer.
Harry, je bent top!
En daarom krijg je een speciaal plekje op mijn blog!
Elk jaar staat ons erf in december op z'n kop: een hele rij met rookkasten, een paar koelkarren, stellages waar je u tegen zegt en een wir-war aan vrijwilligers…
Wát een avontuur! 120 kilometer lopen langs de west- en zuidkust van Portugal, waarvan een groot deel helemaal alleen. The Fishermantrail heet het, en…