Een verpleeghuis met een gouden randje, dat is Salem in Ridderkerk.
Ik mocht opnieuw komen om bewoners, personeel en vrijwilligers op de foto te zetten.
Als ik heel eerlijk ben, kom ik niet zo heel graag in zulke huizen.
Of in elk geval: ik moet er niet aan denken om er zélf ooit te zitten.
Toch kan ik echt uit de grond van mijn hart zeggen:
Wat een liefde en een zorg heb ik hier gezien, op alle afdelingen!
Terecht is Salem in het bezit van het Prezo Gouden Keurmerk ;-)






Zoveel liefde voor deze mensen. Echt, wat een waardering heb ik voor deze hardwerkende lieve 'zusters'.


Van Salem kreeg ik na het afleveren van de beelden dit mailtje:
"Super dat we de foto’s zo snel hebben. En het resultaat is weer prachtig.
Niet alleen de beelden geven aan dat je je vak uitstekend verstaat maar ook de reacties van mensen die je afgelopen maandag hebt vastgelegd: “Ontspannen”, “wat een leuk mens”, “goede ideeën” , “ze weet de momentjes te pakken”……..
Kortom, het was weer tot volle tevredenheid voor ons."
Ook op zoek naar iemand die een goede bedrijfsreportage kan maken?
Neem contact op met Jonneke.nl (info@jonneke.nl)
En vergeet niet de Facebookpage te liken! http://www.facebook.com/Jonneke.nl/ Nog 55 en dan zitten we op de 2000: dan wordt er iets gaafs verloot!
Elk jaar staat ons erf in december op z'n kop: een hele rij met rookkasten, een paar koelkarren, stellages waar je u tegen zegt en een wir-war aan vrijwilligers…
Wát een avontuur! 120 kilometer lopen langs de west- en zuidkust van Portugal, waarvan een groot deel helemaal alleen. The Fishermantrail heet het, en…